Min idrett

Ny løsning for medlemsadministrasjon

Frol IL tar i bruk Norges Idrettsforbunds nye løsning for medlemsadministrasjon f.o.m. 01.01.14. Vi gir her en kort beskrivelse om hva dette betyr for deg som medlem og/eller foresatt.

Den nye løsningen innebærer at medlemmer skal bruke Min idrett – www.minidrett.no (Påloggingsboks til Min idrett er også lagt ut på hjemmesiden.) Gjennom Min idrett kan du som medlem etter hvert administrere alle medlemskap i norsk idrett (innmeldinger og utmeldinger), se informasjonen som er registrert om deg, samt kunne oppdatere registrert informasjon.

Du får automatisk tilsendt brukernavn og passord når e-postadresse lagres i medlemsregisteret. Dersom du har glemt brukernavn/passord kan du bruke funksjonaliteten for utsendelse av brukernavn og passord som finnes i tilknytningen til pålogging til Min idrett. Hvis din e-postadresse er registrert vil du få tilsendt brukernavn og passord som er registrert på denne adressen. Har du ikke tilgang til e-posten og du ønsker å endre den registrerte adressen, sender du en e-post til [email protected].

Løsningen innebærer at betaling av kontingenter, treningsavgifter mv. vil bli gjennomført i idrettens løsning for Online betaling. Hver gang det etableres et betalingskrav vil det bli varslet pr. e-post for å gjøre oppmerksom på kravet som ligger i Min idrett. Løsningen er laget slik at det kreves at kontingenten til Idrettslaget må være betalt før eller samtidig med at evt. treningsavgift betales.

Før første betaling må medlemmet (eller foresatte) gjøre en engangsregistrering for å bli betaler i Online betaling. Når du er blitt betaler er det enkelt å betale i nettløsningen, eller enda enklere om du vil laste ned Buypass til Android eller Iphone. Informasjon om Online betaling med instruksjoner for registrering og hvordan betale finner du her.

Dersom du får problemer eller trenger hjelp finnes det flere muligheter!

Informasjon om Min idrett: https://itinfo.nif.no/Min_idrett

Tekniske spørsmål skal rettes til Idrettens support på telefon 03615 (kl. 08.00-20.00) eller e-post [email protected]

Ta kontakt med Frol IL medlemsregistrering v/ Narve Nordbotten ([email protected]), mob. 95168255 dersom du;

  • har fått et feilaktig betalingskrav
  • om du mener at du allerede er utmeldt som medlem
  • om det er andre spørsmål som er relatert til ditt forhold med oss