Terminliste og mannskapsliste 2018

Selv om våren virker fjern så nærmer O-sesongen seg raskt og terminliste og mannskapsliste er nå klar:

Terminliste og mannskapsliste 2018

Her dinner dere oversikt over alle Frol Orienterings arrangement i år (O-sjuere, bygdakamper og kretsløp). Her ligger også dugnadslista. Finn igjen navnet ditt og sett av datoene i kalenderen med en gang.

Vanskelig å nå ut til alle med denne infoen så de som står som arrangøransvarlig må i tillegg ta kontakt med nødvendig mannskap i god tid før hvert løp.

Ber om at de som ikke har mulighet til å stille på oppsatt dato bytter innbyrdes eller stiller med stedfortreder. Gi meg gjerne beskjed om endringer så kan jeg oppdatere lista.

Småtroll
Frol har som mål å videreutvikle tilleggsaktiviteter for de minste på O-sjuer. Derfor har en person på hvert arrangement fått ansvar for dette. Tilleggsaktivitet er opp til arrangør, men kan for eksempel være Labyrint eller «Småtroll-løype». Trenger ikke være oriteringsrelatert. Se her for flere tips: http://aktivitetsbanken.no/orientering/ovelser/

Endringer for o-sjuer og bygdakampen
Det blir ny starttid: Fri start mellom 1800 og 1930.
Det vil i år bli mulighet for å kjøpe oppsmurt brødskive i tillegg til den vanlige kaken.
Det blir en ekstra o-sjuer i år som vil bli nattløp 26.september. Startid for denne blir 1930-2030 med mulighet for at de minste kan starte kl 1900.

Arrangøransvarlige og løypeleggere
Ønsker bekreftelse fra dere som er arrangøransvarlig og løypeleggere på at oppsatt arrangement passer.
Dersom dato ikke passer ber jeg om at dere bytter innbyrdes.
Tenk på nybegynnere ved valg av arena: kort vei fra parkering, og tydelige ledelinjer for nybegynnere. N1 og C2 løype må befares for å sjekke om kart må oppdateres.
Husk å sende kart for printing i god tid til Torbjørn.
Merk at starttid er endret og at det det skal være et fat med oppsmurt som erstatter en av kakene. Oppdatert arrangørmal:
https://frolil.no/wp-content/uploads/2018/02/arrangementinstruks-o-sjuer-og-bygdakamp.pdf
Det blir ingen arrangørkveld i år.

mvh Rolf Alstad – 97 58 05 15 – [email protected]
v/ Arrangementskomiteen